2010. december 6., hétfő

2.fejezet

Mikor haza érkeztem neki álltam vacsorát főzni. Úgy döntöttem, hogy melegszendvicset csinálok. Míg sült a kaja addig lefürödtem. Egy szál törölközőbe elkezdtem enni, mikor végeztem elindultam a szobába, hogy felöltözzek és elkészüljek. Felvettem a kék felsőmet amit Rikki választott és hozzá egy fehér csőnadrágot kék fatalpú cipővel. Berohantam a fürdőbe fogat mostam és megcsináltam a hajam. A frufrumat feltettem púpba és a többit pedig belokniztam. Már indulásra készen álltam mikor megszólalt a telefonom.
- Igen?
- Szia Katrin! Cleo vagyok.
- Szia Cleo! Mi újság? Jól vagytok?
- Igen minden rendben. Csak gondoltam megkérdezem, hogy mi van veled.?!
- A héten valamelyik nap megyek haza. Amúgy nincs semmi érdekes. Jött a korházba egy új orvos. Nagyon rendes. Ma megyek át hozzájuk mert a lánya akit örökbe fogadtak a feleségével meghívott. Vele is ma találkoztam. Éppen ruhákat vettem az útra, mikor mellém lépett és mondta, hogy az a kék ruha jól fog állni.- hadartam el egy szuszra.
Már az út felénél jártam így elköszöntem tőle és megígértem, hogy amikor megyek felhívom őket, hogy legyenek készen. Mikor kiszálltam a kocsiból Rikki futott ki a házból.
- Szia Katrin! Végre, hogy itt vagy.- mondta és megölelt.
- Szia! Bocsi csak készülődtem, meg beszéltem telefonon nővéremmel.
- Jól van. Gyere menjünk be. Már nagyon kíváncsiak rád.
- Hát én is kíváncsi vagyok a családodra.
A ház gyönyörű. Ahogy beléptünk az ajtón ott volt a nappali, ahol egy zongora állt. Mellette a konyha ami szintén csodálatos.
- Katrin, bemutatom a családom. Philippe-t már ismered.
- Szia Katrin!
- Hello Philippe!
- A felesége Shopie. Aki anyánk helyett anyánk.
- Örülök, hogy megismerhetlek.
- Én is.
- A nővérem Emma. És a férje Stephen.
- Hello csajszi.- köszönt Stephen. Emma pedig csak bólintott. Olyan elutasító velem szemben.
- A férjem Roger.- az említett is csak bólintott. Nagyon furcsák.
- Van még egy bátyám, de ő éppen nincs itthon. Nem sokára megérkezik. Troynak hívják.- mondta és rám kacsintott. Mintha észre se vettem volna kitaláltam egy témát.
- Amúgy ti suliba jártok? Vagy már dolgoztok?
- Igen suliba, a Forksiba.
- Akkor eleget kocsikázhattok.
- Mindenünk a gyorsaság.- mondta Roger vigyorogva.
- Én is szeretem a sebességet.- nevettem vissza rá.
- Katrin nincs kedved feljönni a szobába?- kérdezte Rikki.
- De szívesen.
Az emelten található 4 szoba. Az egyik a folyosó végén volt és a többi pedig elszórva. Rikki bement a lépcső mellettibe. A szoba nagyon tágas, itt a szivárványszín dominál. Az ajtóval szembe található a franciaágy, vele srégen egy szekrény amin különböző tárgyak vannak. Mellette kettő ajtó. Az egyik szerintem a gardrób a másik meg lehet, hogy a fürdő lesz. Mikor leültünk az ágyra és éppen elkezdtünk volna beszélgetni egy férfi állt meg az ajtóba. Bőre hófehér, szeme aranyszínű. Ahogy a szemébe néztem szinte elvesztem tekintetében. Hírtelen levegőt vett és a szeme rettentő gyorsan feketévé vált. De még így is annyira sexi, annyira jóképű volt. Amilyen gyorsan jött olyan gyorsan ment is...sajnos.

1 megjegyzés: