2010. december 5., vasárnap

Prológus

Ez a történet régen kezdődött, nagyon-nagyon régen. A szüleimmel Californiában éltünk, két testvéremmel. Mikor egy nap apánk egy nővel jött haza és kijelentette, hogy kilép a családi életünkből. Édesanyánk teljesen megzuhant csak mi hárman a gyerekei tartottuk benne a lelket. 19 éves voltam mikor édesanyánk meghalt. A halála okát még mindig nem tudjuk. A temetés után elköltöztem testvéreimtől, ekkor találkoztam VELE. Aki azt hiszem az igazi lesz.
1993-ban költöztem Port Angelesbe. A házam az erdő melletti utcában van. Az udvara a fákra néz.
Emeletes házat vettem mert kellett a hely a bájitaloknak meg a különböző poroknak, köveknek. Az emeleten van három szoba. Az egyik a hálószobám, a mellette lévő a vendég szoba és azzal szembe pedig a dolgozó szoba. Minden szobához tartozik egy fürdő és egy gardrób is. A padláson van az én különleges menedékem, ahol kamatoztathatom boszorkánytudásomat. A földszinten van a konyha és a nappali. A ház mellett a garázs található. Ahol 2 gyönyörű kocsi várja, hogy elvigyem őket egy-egy körre. Doktornőként dolgozom a városi korházban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése